Friday, November 26, 2010

hehe

Sakai lah.Penat aku menahan sakit bibir plus sakit kepala plus sakit belakang aku.Cibai nye plak ditambah dgn boss aku yg mang gampang haram cam babi hutan yg asyik nak mkn sayuran tgh2 mlm buta.puih!.

Suasana agak dingin2 lately.hmm.Aku plak kene demam.hmm.Tapi bukan demam penyakit tu..tapi demam nak beli basikal.Cerita nyer..aku nak lumba haram dgn seorang member kat tempat kerja aku nie.Ganjaran plak amat menarik.Mana tak nyer,sape yg menang bole membawa pulang secepuh dan segantang beras bukit tanaman original dari ladang.Amat trharu-biru.Muka aku pucat menahan onak di dada.Cerita sahabat aku pulak ada 1 nie basikal baik punyer.Jual banyak murah oleh ini 1 tokeh.Ini semua pasal lumba haram.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner