Sunday, February 20, 2011

Hari cuti yang sibuk.

Hari sabtu yg amat sibuk.Hari nie member aku ajak aku keluar ke bukit bintang.Temankn dia beli hadiah hari jadi utk 'kwn' dia.hehe.Jadik PA dia la aku nie.Beli jam Guess plak.Terpaksa aku perah otak pilih jam yg sesuai utk female.hehe.Tapi bukan susah pown.Keadaan hari sabtu mgu nie amat panas..ditambah plak dgn kehadiran budak2 sekolah yg membanjiri bukit bintang.Kalau ikutkn hati...tak nak aku kuar.Tapi...apa salahnya.Dapat makan free.hehe.Semasa berjalan tu..aku melihat sebuah alatan teknologi yg menarik minat aku.Tapi aku tak cerita kat sini ar.Next story la.Kitorg makan kat pizza.Nasik goreng keju sedap.Aku ada nampak awek lawa dalam kedai tu..nama dia luna.Macam nama watak dalam game final fantasy.Lawa..tapi mesti budak sekolah lagi.ooo gosh.hehe. After that..kita bertiga ke UniQlo.Aku sempat beli blazer 1.Terasa Mod pakai.Sayang hanya ada 2 butang je.Pastu teman lak member aku pergi buat rambut..da mcm perempuan lak.isk3.Sebelum balik tadi,aku sempat menegur seorg awek nie,bukan nak bekenalan..tapi bab duit dia nak jatuh da.Tapi jatuh gak.ok.sampai uma..aku terus taip story nie.Penat.hik hik.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner