Friday, April 22, 2011

.......

Penat.Ungkapan yg biasa aku luahkn dalam sedarku.Penat menjaga hati..ungkapan yg biasa aku pendamkn.Papun..itu bukan topiknya.Hari2 pun aku penat.Hari ini ada seorang insan bertanya kepadaku"kau rasa kau berpuashati ke dgn hidup kau sekarang".Puashati?tidak...aku tak pernah puas dgn hidup aku..tapi aku aku punya hati dlam hidup.Maknanya aku bersyukur dgn apa yg aku ada.Kenapa aku harus menjaga hati dan perasaan org lain sedangkan mereka itu tak pernah pun peduli dengan hati dan perasaan aku.tapi YA..aku harus menjaga hati mereka.Alasannya?senang..aku bukan seperti mereka.Aku tak perlu menjadi org lain hanya utk layak bercampur dgn mereka.Alasankah itu.Tak..itulah aku.So.dont wory..be happy.

2 comments:

Mata Pena Fadz said...

yew...kita manusia mmg slalu rase hidup kite x pernah puas.... :)

darth mola-mola said...

but make sure..kita dahagakn dgn ilmu dan pengajaran hidup.pergh..terasa bijak sebentar..hahaha

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner