Sunday, May 22, 2011

makan-makan

Keadaan badan lemah akibat hampir2 mendapat demam.Namun itu tidak menghalang aku dari menjalankan pencarian rezeki di bumi ini.Minggu2 telah berlalu semenjak aku bekerja ditempat baru(company masih sama)..dan memang amat meletihkn.Faham2 je la..customer flow tak pena stop.Tapi rasanya aku da banyak bercerita tentang itu.Malam nie aku nak bercerita tentang party yg baru aku hadiri.Birthday akak aku.Dan biasa la..bila aku bercerita tentang party..pastinay aku akan bercerita tentang makanan yg di sediakn di sana.

Hari nie aku makan thai phat(da lupe ejaan sebenar).Mati2 aku ingat nasi goreng pataya..rupe2nya bukan.Inti disebalik telur goreng itu ialah kueh teow.Di sampaing thai phat..ada lg beberapa juadah yg lain seperti udang goreng..daging..dan ayam panggang.Semuanya sedap kecuali 1 benda..yg aku pun tak tau apa namanya.Kebetulan member yg duduk sebelah aku tak makan udang..so aku la yg kene abiskn.Tapi air dia sangat biasa..iaitu air oren..da mcm kenduri  la plak.Ow..tak lupa juga tom yam dia.Tapi kurang menyengat seket.

Di akhir acara..kek pulak dikeluarkn.Icecream cake.yumm.Patut la asyik mengidam nak makan cake..or maybe kerana aku asyik tgk rancangan cake boss kat channel TLC.HAHA.Kemudian malam diserikan lagi dengan kehadiran mini kek.Sedap juga.Tapi sedikit manis dari biasa.Dan sebelum balik..sesi bergambar dengan birthday girl.haha.

*tapi sebelum tu..petang tadi aku sempat makan wasabi...perghh..terbaik*

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner