Monday, May 30, 2011

lepak

Mamak.Ya..mamak..da lama aku tak lepak mamak belakang F88.hehe.Roti tampal diiringi kuah kari kambing..perghh..terbakk..terbakk.Suasana di ceriakn lagi dgn member2 from F88..terkenang plak cerita2 lama.Lawak sungguh.Betul.

Teringat sewaktu baru2 join company aku sekarang nie.Punyalah senyap aku time tu..maklumlah..tak kenal sape2 lagi.Time tu aku agak bulat.Mana taknyer..keje aku..duk makan je.Tapi semenjak keje baru nie..bulat gak..keh keh keh.Ada sorang member aku nie..dia dulu..time2 baru kenal..punyer la lawak..nakal..kuat main2..mang funny guy la..malah..boleh ckp dia nie mesti tak lama keje..tengok2..sekarang nie da jadi team leader.

Cter punyer cter..mata masing2 da hampir terkeluar..bukan bab da ngantuk..tapi asyik gelak kaw2.Da lama tak rasa fun lepak macam nie.Sampai satu tahap aku tersembur kat muke member aku nie..hahaha..kesian dia..nasib bek dia tak marah aku.Sikit je.Bukan nyer macam dalam kartun tu..sampai basah..tu..mang da melampau la tu.Cter punyer cter..roti tampal aku tak abis2..padahal..1 je.Abis..nak makan camner..asyik gelak kencang je.

Lama lepak..diri pun da rasa sakit dan pening akibat gelak..maka dengan perut yg pedih..kami beransur pulang.Lusa ada event nak tgk wayang ramai2.Bole lah pecah perut lagi.Harap2 lour..hehe.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner