Tuesday, September 6, 2011

Cuti-cuti 1

Keriuahan raya tahun ini..sedikit terasa.Tidak seperti tahun2 yg suda..tahun nie aku sempat balik kg..ya..balik kg.Seronok gak balik kg time2 raya nie.Perasaan bangun pagi diirngi oleh kicauan burung dan kokokan ayam jantan..udara lak..panas.haha.

Hari pertama..kedua dan ketiga cuti aku..aku habiskn di kunak..yg berada dlm kawasan Tawau.Dengan keadaan keluarga yg sangat riang..percutian terasa amat berbaloi.Di sana aku di bawa menziarahi beberapa rumah jiran dan juga keluarga lain...awek2 mang cun.

Hari ketiga aku di kunak...kami ke laut...wah...cantik dan segar...tp takut2 gak kalau ada ikan jerung.Tapi aku yakin abg sepupu aku hanya bergurau.Namun..selama 3 jam berada di sana..tiada apa yg berlaku.haha.Sekembalinya kami dari laut..kebetulan kakak sepupu aku membawa pulang ikan2 segar...apa lg...ikan bakar la juadah malam itu.yumm.

Hari keempat cuti aku..aku terpaksa meninggalkn kunak untuk ke kk(kota kinabalu).Namun aku akan kembali lg ke kunak..kerana di sana lah kg ku...di sanalah aku rasakan jalinan kekeluargaan yg jitu.Aku doakn agar mereka semua gembira(walaupun mereka mang sentiasa gembira).
Sekarang..aku dalam perjalanan ke kk......***

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner