Wednesday, February 17, 2010

kesukaan ku dahulu..

aku ke kedai komik untuk membeli beberepa komik kesukaan ku.Sudah tentu sun comic tempat pilihan aku.Ketika aku berada di dalam,kedai itu tengah menayangkan cerita suria baja hitam.Ini watak kamen rider yg aku minat dahulu.Malah aku mempunyai koleksi dirumah.
ketika itu lah aku teringat akan cerita animasi yg pernah dan masih aku minat dari dulu hingga kini.Dahulu rumah aku hanya mempunyai saluran tv1 ndan tv2,jadi pilihan tak lah seperti hari ini.Sabtu dan ahad menjadi hari yg sentiasa ku nantikan.Antara anime yg aku ikuti,voltron..simba the white lion..dino rider..thunder cat..transfomer..speed racer..patlabor..scooby doo..dan banyak lagi animasi ketika itu.
Cerita animasi ini lah yg menemani zaman kanak-kanak aku.Malah ia telah aku jadikan hobi dan aku sentiasa berminat dengan anime.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner