Saturday, February 27, 2010

sentimental value.

Hari ini aku masuk kerja kol 5 ptg..masa panjang lagi..bangun menghadap pc...aku membuka lagu the beatles.Mang layan.Alunan muzik dan lirik yang mantop.Aku mang meminati the beatles.Lagu2 mereka mang sure layan.
Semalam,aku ke speedy.Aku ingin melihat boxset the beatles.Orang kata..zaman sekarang semua boleh download..mang la boleh..tapi bagi yang betul2 minat..pembelian lebih bererti.Bak kata sorang member aku nie(dia nia true metal)..beli dvd jika betul2 minat..baru ada sentimental value.Betul juga katanya.Aku pon melangkah masuk speedy..mencari lah aku boxset itu.
Nah kau!rm799...agak mahal bagi pekerja yang mempunyai gaji rendah seperti aku.Namun aku masih ingin membelinya..13 album..all in 1.
Nampaknya aku harusla berjimat cermat dan mengumpul duit.Kena beli tabung bentuk ayam kaler merah dan kuning kat kedai runcit bangla bawah rumah.Baru true.hehe.
ok la..Aku ingin layan movie baru siap download..blade runner-haha..movie aku download-

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner