Saturday, September 11, 2010

hari raya



fuh..akhirnya selepas sebulan berpuasa..raya tiba lg!.Tapi tahun nie aku beraya di tempat kerja sahaja.Kerana peluang aku tahun nie di amik oleh org lain.So bekerja lah aku.Namun hari raya nie amat memenatkan.Mana taknya..sampai2 je aku kat tempat keja..kaunter aku telah di serang oleh para customer cina yg langsung tak memberi peluang utk aku menjamu selera dgn juadah yg member2 aku bw.ceh!

Agak2 dalam kol 2 baru lah aku berkesempatan menikmati ketupat,rendang,sup ayam..air sirap..satay dan kuih2 yg pelbagai aneka dan kaler.Sungguh terharu.Dah lah keluarga aku jauh.Nasib baik lah dapat juga mkn.huhuhu.....

Aku akhiri hari aku di tempat keja dgn sesi amik pic yg seronok.Penat belari2 nak amik scene yg menarik.kah kah kah

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner