Tuesday, September 7, 2010

mengapa..

Salah kah aku cuba utk menjadi yg terbaik.Tak cukup kah aku buang ego ku..aku persembahkn hidupku utk mu.Tapi kita hanya insan biasa.Yang mampu terluka..yg mampu kecewa.Itu lah aku.Insan biasa.Mengapa aku harus lalui jalan yg kurang selesanya..yg bengkok tanpa lurusnya.Salahkah aku?.

Mungkin  aku masih mentah.Tak cukup masak.Namun aku boleh berfikir.Harus kah aku menjadi bodoh utk membiarkan hidup aku di permainkn.TIDAK.Itu bukan aku.Itu aku yg dulu.Aku yg kini mampu menggunakan akalku.Dan akalku berkata,'jangan menjadi bodoh.Ini bukan hujungnya.Harapan masih ada di luar sana'.YA.

Ku selami mindaku.Ku mencapai jiwaku.Aku harus teruskan.Penipuan itu adat dunia.Dunia yg sememangnya hanya 1 pentas opera.Aku harus bangkit menuju kehadapan.Masih ramai lg yg mampu membantuku.Rakan2 ku ada.Keluargaku juga ada.Mereka la pencetus hidupku.

Hari esok menanti aku..

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner