Thursday, September 9, 2010

Memberku.



Semalam aku kuar dgn member aku(yg pic ats tu)..tapi just merayap2 area bukit bintang je.Dia nie dulunye budak MOD sejati.Tapi akhir2 nie aku tgk dia da mcm david bowie.Dan kekadang serupa jim morrison.Dulu dia nie la yg ajar aku banyak pasal fashion dan life style.Agak true gak dia nie.

'Sampah'.Itu perkataan fav dia nie.Sampah bg dia banyak maksudnya.Jika benda tu baik..dia komen sampah..jika tak baik..pun dia komen sampah.Rokok nusantara adalah rokok tema dia.

Aku sudah banyak kali pujuk dia jualkn kasut Gola dia kat aku..namun tak berjaya.Ceh.Mungkin bab aku mintak rm20 je kot.kah kah kah.
Rambut dia tu kalau gadai kat pajak gadai..silap2 aku bole beli kereta viva 1.cash.kah kah kah.
So mang dia nie true.

4 comments:

DaGreat is here ? said...

true ? hahaha . dia punk skrang .tkde makde mods . hahaa .

darth mola-mola said...

kah kah kah...true sampah..

DaGreat is here ? said...

haah . agak sampah r skrang .

darth mola-mola said...

kah kah kah

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner