Wednesday, August 25, 2010

cukup.

Malang.Memendam perasaan hanya utk kecewa.Namun semua salahku.Aku hanya hidup di dlm mimpiku sendiri.Mimpi yg akan behenti bila kita terjaga.Aku ingt aku telah temuinya.But im a fool.Namun hidup hanya pentas.Kita lah pelakonnya.Melakonkan watak kita hari demi hari.

Bosan.Bosan.Aku bosan.Aku ingin keluar dari pentas ini.Aku ingin melakar kehidupan aku.Aku ingt jd diri aku.Aku mahu lari dari watakku.Cukup sudah kisah lamaku.Cukup sudah aku di permainkan.Bosan.Bosan.Bosan.

Hatiku kini sudah kosong.Sudah ku tutup dan kunci hatiku.Jika aku boleh hidup tanpa hati dan jiwa..aku akan buang hatiku..aku akan patahkan jiwaku.Biar tiada lg seksa.Biar tiada lg duka.Sekurangnya aku masih berhati perut.Masih lagi hidup.

Sesalan ku tiada guna.Apa yg mampu aku buat sekarang hanya lah meneruskan kehidupan.Terus berlakon dalam sendiwara kehidupan.Biar tanpa relaku.Namun harus juga ku teruskan.Jauh di sudut diriku..aku mengharap adanya sinar dalam kegelapanku ini.
Jauh..di sudut diriku..

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner