Saturday, August 21, 2010

letih



Kekadang aku terasa seperti badut.Membuat org lain ceria namun aku sendiri dalam keadaan sedih.Hidup agak kejam.Tidak seperti fantasi kanak2 di mana semuanya indah.Kekadang aku tertanya,apakah tiada org yg akan memahami.Sudah puas aku menjadi penghibur.Sudah puas aku memperbodohkan diriku.Namun itu lah aku..itu la diriku di sisi mereka.Hanya penghibur hati dikala mereka luka.Dan bila mereka sudah sembuh..aku sudah tak di perlukan lg.

Namun aku bersyukur masih ada juga yg berkawan dgnku.Bukan kerana aku penghibur..tapi kerana aku juga insan.Insan biasa yg memerlukan kawan.Namun hidup dalam kepuraan amat meletihkan.Letih bila terpaksa mengukir senyuman palsu..terpaksa memendam perasaan demi menjaga perasaan org lain.

Aku malah letih utk hidup..

2 comments:

riben putih said...

jgn mcm tu..pe yg kamu buat tu bermakna sgt..mungkin kamu xhepi skrg,esok..lusa? mne kamu tau kan..maybe mereka2 yg kamu katekan tu akan buat kamu tersenyum pulak..jgn pura2 k,bila kite ikhlas sume pon jd mudah,hati senang..rase lapang je sume..orite friend!

darth mola-mola said...

hehe..kk..keep that in mind..n put it inside my heart..

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner