Monday, August 23, 2010

Tersenyum



Memerhatikan kesibukan kota malam ini sambil ditemani rakan baikku memang satu aktiviti yg baik.Hampir 4 jam bersamanya amat bermakna.Banyak topik yg kami bualkn.Banyak cerita yg kami kongsi.Udara malam agak panas.Aku melihat beberapa manusia dgn ragam dan aksi mereka.Masing2 mempunyai cerita hidup mereka.Begitu juga aku..begitu juga rakanku.Masa berlalu pantas.Aku seronok..ku harap dia juga begitu.Maklum la..ragamku seperti budak2.Aku risau dia bosan.

Melayan aiskrim mcd sambil berborak menambahkan lg seri malam ini.Berjalan di kesesakan malam amat penat namun banyak yg perlu di perhatikan.Memori di bina,pengalaman di cipta.Aku melihat red man dan gold man memperlihatkn aksi mereka.Mereka amat terkenal di kawasan ini.Banyak pulak kumpulan 'busking' mlm ini.Irama merdu mengamit jiwa.kah kah kah.Aku tersenyum sendiri...

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner