Monday, March 15, 2010

fuh..

seronok...
cis,aku kene kje full hari nie..Kenapa?aku punya rakan perkerjaan mc.
Dalam pekerjaan aku hari nie..macam2 pekara yg berlaku.Setelah mendapat khabar bahawa rakan aku mc,maka secara rasminya aku full.Tapi aku bukan nak cerita bende full nie.hehe.Semasa aku pergi rehat tadi..aku pergi makan di cosway.Aku dengan member aku..T n F.
Perut terasa amat lapar sekali..so aku plan nak makan nasi dengan riang.Sewaktu mengambil nasi..member aku..T..menasihatkan aku agar berhati2 mengambil makanan kerana nasi campur kat situ amat mahal.So aku pun ambil nasi dan lauk ikan sahaja.Dengan yakin,aku ke meja pembayaran.RM7.90.Hah?.tapi ikan je nie??itu pun ekor je..
cis..Da beragak pun masih mahal..ikan tangkap kat afrika kot.IMPORT.hehe.Tapi nasib bek la sedap..so terisi gak perut aku..hehe..tapi mahal makanan kat cosway nie pun bab nasi campur je..makanan lain murah..dan yg penting sedap..haha

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner