Thursday, March 25, 2010


Hari nie aku hampir2 lewat ke tempat kerja.Time nak bangun tu..punyalah payah umpama sebuah bakul besar berisi 300 biji burger berada diatas dada aku.payah.Namun aku gagahkan juga bak hero hindustan yg da kene tembak dan di pukul oleh 20 orang penjahat namun tetap nak selamatkan awek dia.

sesampai aku ke tempat kerja..di awal pagi tu terasa amat bosan..dengan langsung takde pelanggan..dengan mata bengkak aku..mang gabungan terbaik untuk aku curi2 tdo dalam stor.So aku pun tdo lah dengan merdu di dalam stor selama sejam.

Kol 12 aku bangun n menuju ke tempat pemakanan staff..ku beli nasi berlaukkan ayam goreng lalu santap la aku..ketika itu..mataku masih mengantuk dan fikiran buntu.

selepas makan,aku buat-buat kerje dalam stor sambil baca komik anak pelanggan yg tertinggal semalam.Dalam kol 2pm aku rehat bersama kawan seperjuangan.Selepas kembali..aku menyambung kelakuan tidur ku selama sejam sebelum kembali ke kuanter untuk menjalankan pekerjaan yang tulus.

*akhirnya aku duk floor kacau org sampai aku balik*

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner