Saturday, March 20, 2010

impian..

IMPIAN.Aku punya impian.Semua orang punya impian.Ada yg hendakkan rumah,ada yg hendakkan isteri yg cantik(hampir semua lelaki ada impian ini)ada jga yg punya impian kecil.
Aku jga punya impian..impian seperti mana manusia normal.Aku impikan hanya utk memiliki sebuah rumah ala2 jepun,kereta fiat600 takpun kereta buatan malaysia-viva-
Tapi itu hanya impian yg normal.Aku punya impian yg lain jga.Aku jga impikan aku ini bukan lah manusia normal.YA.Impian seperti mempunyai kuasa hebat seperti superman.HAHA.Atau jga mempunyai sebuah kapal selam(mang impian aku dr kecil,ketika itu aku amat berminat dgn cerita twenty thousand leagues under the sea)amat la seronok utk memiliki sebuah kapal selam.
Penjelajahan di dasar lautan mang sesuatu pengalaman yg pasti mendebarkn dan aku akn sentiasa rasa teruja.
YA.Jika di berikan peluang utk merealisasikan impian..aku pilih utk mempunyai sebuah kapal selam.Pastinya aku akan gunakan kapal selam aku utk mencari kota atlantis..kota yg digambarkan oleh plato.Malah menjelajah kedasar lautan itu sahaja boleh membuatkan aku teruja.Bayangkan dapat melihat hidupan laut.Obor2..ikan paus..malah kuda laut.HAHA.
Tapi taknak lah bertembung dgn kraken..atau mana2 sea monster.Pasti tak seronok.
Apapun..itu semua impian.Buat masa nie..aku stay dgn impian normal aku.
Lebih selamat dan aku mampu..hanya waktu menentukan.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner