Tuesday, April 13, 2010

isnin..

Aku merasa bosan berkerja pada hari isnin.Isnin nie hari yg amat di benci oleh Garfield.Seperti biasa,aku masuk dgn perasaan yakin dan rendah diri..mengharapkan masa akn berlalu dgn pantas.

Masa berlalu perlahan....

Sedikit petang,aku di datangi oleh dua org customer(yg pasti mereka bukan local).Punya lah hebat dia memilih kasut(sekali try nak 8 pasang).cis..Dah lah tak tau saiz sendiri..meyebabkan aku mengambil sekali lg kasut yg sama.Dah lah biadap dan kasar berkata2.Nak aja aku keluarkan pistol lalu aku tembak di celah mata dia(sambil aku berangan yg konon nya aku nie seorang DON mafia).Namun aku masih ada sikap sabar dalanm diri aku.

Masa rehat tiba dan seperti hari2 yg biasa juga..aku menuju ketmpt biasa aku santap.Perut aku da menjerit2 seperti mangsa2 kebuluran di benua Afrika.Saat ku tiba..aku menyambar piring lalu menculik 8 biji cekodok dan roti sosej.Aku tambahkan seri makanan aku dengan teh ais-pergh..cukup layan-namun langsung takde gaya DON mafia.Perut dah kenyang dan masa pun dah tamat..aku bergerak kembali ke tempt kerja..

**aku kalu ada tommy gun-klasik-**

2 comments:

fikiranlicin said...

RM 2.90 tu tak patot la.

darth mola-mola said...

haha..nak buat camne..
rezki..tak pon bab aku ada gaya DON..
dia kasi potongan harga la..

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner