Thursday, April 22, 2010

SERONOK..



"penat namun seronok"..
Walaupun kadang2 badan terasa penat namun masih boleh gelak dan bergembira.Ya.Itu gaya aku.Aku gemar untuk berjalan2.Tak kira jauh mahupun dekat.haha.

Aku teringat beberapa bulan lepas aku dengan kawan2 aku nie...we all jalan2..naik van..seronok..pun ke tepi pantai..seronok.Aku da lama menetap di kl nie..namun baru hari tu ke tepi pantai.Kacak.

Dalam keriangan kami..tetiba mata aku melihat sesuatu yg amat menarik.Pasar bundle.Sebagai peminat barangan bundle..aku pun mencadangkan agar kami berhenti.Seronok.

Kami pun masuk la kedalam..mana tau dapat barang2 bes.Setelah hampir sejam round2..xde 1 benda menarik pun dalam pasar bundle nie.Lagi baik cow kit.Boleh juga aku dapat seluat tsubi dan evisu.

Seterusnya..dengan perasaan hampa berbaur kecewa..kami pun g makan.Sedap juga la..
after that..sesi amik pic.Seronok.

Tapi itu la...laupun hari tu penat...tapi seronok...SERONOK...betul..hehe

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner