Thursday, April 29, 2010

Tapi mantap..

Ikan goreng bersama sayur kacang.Aku isi perut ku dikala rehat bersama rakanku.Duduk depan TV.oWH..ada movie..Killshot.Rehat di wisma C nie mang layan sikit walaupun harga nasi dia agak mahal.

Aku pandang sekeliling...depan ada 2 awek cun,sebelah kanan kosong..belakang tak nampak and sebelah kiri aku ada apek tgk paper.

Sambil makan aku borak-borak kecil dengan member aku.'pelakon jejambu nie tak sesuai bawa watak n cerita heavy'.Betuk gak cakap member aku nie.Yela..Al-pacino..tak la hensem mana..tapi lakonan dia tetap mantap.Morgan freeman,wajah pun tak seberapa nak hensem..tapi lakonan dia sememangnya menyentuh jiwa.Tapi tu lah...lakonan mantap.

Sedang borak..terlihat pla sorang gurlz..cun..superb..hehe..terhenti seketika lalu aku termenung..asyik nya umpama baru isap marijuana walaupun aku tak pena isap.

Hmm..balik nie aku nak beli coklat caremal..hehe..

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner