Thursday, April 8, 2010

Rebate 10%..



"Bang,suda ada kad kredit ka?"tanya seorang mamat cina nie kepadaku.Aku hanya gelengkan kepala aku."Kad nie kan nanti ada banyak faedahnya pon,kalu U tgh lapar ah..boleh mkn ayam kfc..boleh dpt rebate oo..10% itu ayam kfc dapat."Aku tersenyum melihat dia bersungguh menerangkan."Lagi ah,kalu U minum itu starbuck,pon U bole enjoy nya 10% oo..mau ka bang?

"Dapat rebate beli BMW ke?.."balasku sambil tersenyum."haiyo..mana ada macan itu oo abang,kalu ada saya pon mau nye la.."katanya sambil memandang tepat kearah member aku.Belum sempat aku membalas,member aku da menyampuk"bro..member gua nie da ada 3 kredit kad..lg mau tmbh ah?..

Kami pun beredar dari bank...

###############

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner