Wednesday, July 7, 2010

1 tahap..

Satu malam tu aku lepak dengan 1 member aku nie.Dia kira member baik aku la.Dan seperti biasa,bila lepak dengan dia..pasti adanya topik2 yg menarik utk di sembangkn.Member aku nie bole tahan terer bab2 muzik dan fesyen.Belum campur dia terer main game.haha

Aku kalau lawan game tekken dgn dia..dia sapu aku.Sedang kami rancak berborak..dia tetiba berkata"dulu..aku mang layan banyak lagu..dari the who..beatles..the jam..joy divison..sampai la lagu nta pa2.Tapi skang da lain..aku da soul.Sampai 1 tahap nanti..kau mesti akan jumpe muzik yg betul2 in dgn kau.Mcm aku."

Aku agak bersetuju gak.Sampai satu tahap nanti..kita pasti akan stop bila kita da jumpe pa yg kita mahukn dlm hidup.Tak kira la minat muzik kita..atau pun cara hidup kita.Waktu muda..mang kita mudah terikut2 dgn perubahan semasa.Tapi kita akan letih juga nanti.Pastinya akan kita bosan juga mencari .

So..time muda nie la kita nak cari minat kita..n tujuan kita.Bila da sampai tahap 'tu' nanti..tak la kita cemas dan gelabah.Ada gak persedian..haha

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner