Thursday, July 29, 2010

gaji




Hari gaji tiba lagi..dan seperti hari2 gaji lain..aku menjadi runcing dan gelisah.Mana taknya..bila hari gaji je..macam2 aku fikir nak beli.Pernah satu kali tu aku fikir nak beli tv led 50 inc.wOwoWo..mahal tu.Bukan apa..aku nye tv old skol nie agak mengharukan bila di buka n di lihat.Ada kelihatan beberapa warna yg tak sepatutnya muncul.huhuhu.

Pernah juga satu masa nie-hari gaji juga-aku terfikir nak pergi bali,makan angin la katakan.Boleh pla time tu aku nye nitendo ds rosak..so terpaksa la aku baiki.So aku just duduk dpn kipas.Makan angin juga tu.kah..kah..kah

Dua bulan lepas nye gaji aku cadang nak angkat DSLR..canon 550D.Tapi di sebabkan time tu gji aku tak seberapa nak up..aku beli stock megi utk dua bulan.Baru true.Tapi makan megi banyak2 nie membuatkan aku gayat dan kurang seimbang.

So gaji kali nie aku taknak rancang apa2..sebab setiap kali aku rancang..mesti tak jadi dan pastinya akan terpesong.Aku nak try kosongkan fikiran aku sambil shoping lainkali..tengok aku beli benda yg aku betul2 nak pakai atau tak..kah..kah..kah..

2 comments:

fikiranlicin said...

beli cinta. pasti berbaloi. nak nak tingkat 4.

darth mola-mola said...

tingkat 4 klcc tak guna gak..kalu tingkt 4 tu..yela..bg sesetngh org..berbaloi..

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner