Monday, July 5, 2010

Entah lah

Keindahan lampu jalan membuai akal fikiran aku.Sambil mendengar lagu Eric Clapton aku berfikir sendiri.Sejak kebelakangan nie aku asyik termenung dan asyik tergangu fikiran.Mngkin ada kaitan dengan model aksi star wars yang aku tak mampu nak beli tu.yela..harga dia RM789.Perggh..

Semenjak itu juga aku nak makan megi pun tak selera sgt.Malah susu HL kegemaran aku pun aku tak sentuh.Hanya ku pandang.Resah.Namun kegelisahan dan kebuntuan otakku masih mampu aku handle.Blup!ikan member aku membuat kecoh.Lapar kot.Aku bagi makan biskut tiger baru tau.hahaha.

Aarrggh!nyamuk pla banyak.Potong stim betul.Segera aku capai shieltox..kasi sembur kaw2.Fuh..lega.Banyak kacau betul.

Mata aku pla semakin berat.Semalam balik dan tido lewat.Sesekali lepak mamak borak2 dgn member cun gak.Fikiran aku melayang lagi.

~~~

Eh?...

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner