Friday, July 9, 2010

sorang..




Dah dua hari aku berkerja sendirian.Rakan seangkatan aku cuti panjang.Hari terasa panjang dan bosan.Malah nak ke toilet pun susah.hee.Tapi aku da biasa.Dulu aku hidup pun sorang2.Takde kawan..pa lagi awek.sekarang aku ramai kawan..namun awek tetap takde.haha.

Aku berasal dari sebuah kampung yg amat indah.Dulu aku suka merayau2 didalam hutan sorg2.Tapi kekadang adik aku temankan aku..terutama bila nak ke sungai.Keindahan flora fauna mengamit pandangan aku.Tapi sayang aku time tu takde kamera.

Hidup di bandar nie lagi la selalu sorg.Jauh dari family dan saudara.Tapi nasib baik ada kawan2..takde la aku terasa seperti berada di sebuah perkampungan Russia.haa.

Malam nie aku sorg lagi.Member2 aku semua berjaming.Aku duduk rumah main game.hee~

2 comments:

DaGreat is here ? said...

ceit . sbb ko taknk ikot .

darth mola-mola said...

haha..bab lmbt blik..

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner