Wednesday, May 19, 2010

bosan

keadaan selepas sale mang agak kelam dan kabur2 ayam.Aku memang terasa amat bosan bila terpaksa bekerja di dalam keadaan nie.Kelihatan dua org warga timur tengah masuk dan melihat2 kasut itali aku...hmmm..berlalu dengan cepat seolah2 sedang melihat pameran galeri seni.

Hari nie aku bertemu supervisor aku yg baru..agak poyo..tapi tak kenal maka tak endah.Tepat kol 12 member sekepala aku masuk.'Edipo' nie poyo dulu..aku da lama kenal dia..poyo sial.."jelas member aku.Hmm..betul la sangkaan buruk aku.Tapi seperti sikap biasa aku..tak kesah la...

rehat tu aku makan kfc(lagi).Biasanya aku akan makan dinner plate..tapi nta kenapa badan tak sedap jadi aku makan snack je.Ayam blackpaper mengantikan spicy.Boleh tahan..tapi spicy lg terbaik.

Petang hujan turun dengan riangnya.hmm..

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner