Sunday, May 9, 2010

masa rehat



Aku duduk di sebuah kerusi panjang di sebelah kedai cupcake dengan member aku.Rehat nie aku juz beli starbucks green tea dan member aku beli mocha.Rehat kol 1 mng agak boring..ketika ini kedai makan mang penuh dengan pekerja2 pejabat.

Kami sempat singgah untuk membeli sebungkus keropok ROTA.Kami borak2 tentang satu page nie kat facebook..KAMI PELIK LELAKI TAK HENSEM DAPAT AWEK SUPERB.Kelakar page nie.So kami pun duduk kat kerusi panjang tu dan melihat2 persekitaran.Dan sememangnya betul.hahaha...

Sekumpulan gadis lalu di dpn kami.Agak boleh tahan dan menarik.Di depan kami pula dua orang awek tengah amik gambar dengan kamera nikon dorang.Hmmm..aku nak beli juga lah bila berduit..Nikon D300s.hehe..

Cepat sahaja masa sejam berlalu.Tengok2 da masa masuk keje..ala..

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner