Monday, May 24, 2010

Hari Dalam Kenangan

Keadaan malam yg panas membuatkan otak aku terasa cair dan melekit.Semenjak 2 hari nie aku asyik main social city.Permainan yg simple tapi tak tau kenapa aku asyik tergerak nak main..hahaha.Semalam member aku lepak rumah.Da agak lama aku tak lepak bersama mereka..yela..semuanya agak sibuk dengan hal sendiri.

Topik perbualan adalah show yg bakal dorg buat bulan depan.Member2 aku agak aktif berjamming.Agak lama juga kami berbual sebelum kami keluar ke pizza utk mkn malam.

Hari nie aku layan 1 movie-this is England-sebuah filem tentang skinhead.Agak menarik jika anda minat genre filem macam nie.Kemudian aku kembali bermain social city sambil mendengar lagu lone wolf by eels.Layan.

Kekosongan perut membuatkan aku sedar yg aku hanya insan biasa yg memerlukan makanan.AAAHH.Dengan tangkas aku mencapai sebungkus meggi..sebiji telur,sayur bayam dan sedikit daging.hmm..aku harus melakukan misi nie dengan tenang...***

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner