Thursday, May 6, 2010

buntu...

Dengan berbekalkan milo panas dan biskut tiger..minda aku liar memikirkan apa topik yg menarik nak tulis.Dengan iringan lagu girl and boys dari BLUR..sambil memerhatikan gelagat ikan member aku.

Masa berlalu tanpa curahan idea bernas.Hari sudah semakain terik di mana kipas aku telah mencecah had kelajuan maksimum.Lagu berganti lagu..namun masih juga aku dalam pencarian.Aku imbau kembali kejadian semalam di mana aku kuar dgn member aku-one-.Kami asyik borak mengenai DOMO.Asalnya nak lihat movie..namun yg berlaku sebaliknya..lepak di kedai makan sambil borak2.

Hari nie aku cuti lg dan tengah duduk di atas kerusi jerami aku sambil merenung pc aku mencari idea.FOKUS.kata hati aku separuh menjerit.Nak tulis apa nie.Jari jemari aku liigat bergerak2.

Tanpa aku sedar aku telah menaip semua nie.AAA.Boleh la..hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner