Sunday, May 2, 2010

Pagi...



Panasnya mentari dikala pagi.Aku yg masih mengantuk terpaksa bangun pagi..keje noon.Aku bangun lalu duduk di atas kerusi kegemaran aku sambil buka pc.Kelihatan ikan member aku lapar,so aku bagi dia makan biskut tiger.Malasnya nak keje.

Menerusi tingkap bilik aku, aku boleh lihat 1 group burung gagak tengah borak2 pagi.Kereta pun takde yg mahal2..cuma teksi yg banyak.Aku buka lagu Billy Talent sambil termenung nak tulis pe dalam blog aku.

Semalam member aku ajak tgk iron man 2 tapi semua tmpt full.Cis..nie yg buat aku nak download je.Aku dah lah malas nak kuar rumah bila da penat.

Perut aku pla dah minta di isi nie.Aku bajet time kuar pergi keje nanti aku nak beli roti kat lavender.Beli secawan kopi kat coffee bean.Aku kene ready dari segi mental dan fizikal bab hari nie hari ahad.

Aku pun dah penat membebel pagi2 nie..baik aku p mandi and bersiap nak mencari rezeki.hehe....

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner