Thursday, May 13, 2010

Hari

Hari cuti sememangnya agak membosankan..terutama bila ketiadaan wang.Seperti biasa..hari cuti juga simbol bangun lewat.haha.Syukurlah aku cuti 2 hari.Jadi boleh lah enjoy sikit 2 hari bangun lewat.

Dan seperti hari2 cuti aku yg sebelum nie..aku hanya duduk rumah layan komik..malas benar nak keluar di samping langit gelap menunjukkan hari nak hujan.Tepat jam 4..hujan pun turun dengan lebat.Fuh..seronok sungguh..yela..time hujan nie lah sedap nak tidur.So tanpa membuang masa..maka tidur lah aku.

Aku bangun dan aku lihat hari dah gelap.Perut terasa lapar yang amat dan badan terasa letih.Overdos tidur.Aku mandi dan selepas itu aku capai sebungkus meggi asam laksa.Fuh..nikmat walaupun hanya meggi.

Perut dah berisi dan minda pun da kembali normal.So its time to baca komik lagi.

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner