Friday, May 7, 2010

kasutku..


(yg tidak terdapat dalam gambar:reebok pump,Adidas Niza dan converse one star)

Antara pekara yg aku minat nak kumpul adalah kasut.Pelbagai jenis dan jenama.Aku pada mulanya amat meminati converse.Converse pertama aku,aku beli di bundle dgn harga RM10(ketika itu aku baru tingkatan 1)Sejak itu aku mula mengumpul kasut converse.

2007..Aku sampai ke Kuala Lumpur dgn berbekal kan duit rm200 dan sepasang converse kaler krim koyak2.Setelah bekerja selama 6 bulan..aku mula terdedah dgn pelbagai jenama kasut lain yg bagi aku..boleh la.Namun minat aku masih pada converse.Dalam tahun itu aku telah memiliki 2 converse all star(chuck taylor),1 hitam dan 1 highcut putih.

2008..Aku mula bekerja di sebuah shopping mall yg baru di buka sebagai promoter.Kebetulan aku dalam bahagian kasut.Dalam tahun nie..aku beli kasut nike,macbeth kaler hijau dan Adidas campus.Aku juga telah membeli kasut converse all star kaler krim lagi.

2009..aku beli pulak kasut yg di jual di kedai tempat aku bekerja..PRIEMATA..buatan itali.Di penghujung 2009 aku sempat membeli kasut converse one star dan vans ciplak(yg aku pakai untuk kerja) dan reebok ERS kaler merah(tak terdapat dlm gambar).

2010..aku mulakan dgn kasut Adidas Niza kaler hijau.Selang sebulan pula aku beli Reebok pump kaler purple.

**dalam tahun nie juga aku merancang utk membeli kasut Vans Half Cab dan Adidas star wars**

0 comments:

Post a Comment

 

tulisan tangan © 2008. Design By: SkinCorner